Vezzo

Igår så slutade vi skiiittidigt egentligen.. hade prov direkt på morgonen, var klar på 10min.. sen så hade jag glömt mina mattegrejer så jag kunde inte räkna nått, å vi började me de efter provet så vi fick sluta när vi skulle ha börjat matten, men jag å julia satt ba å såg på tv i uppehållsrummet typ! sen skulle vi vänta på sanna för vi skulle äta lunch med henne, men hon fick förhinder, så vi fick vänta till 12 tåget gick å sen drog jag och julia å åt på Vezzo! Efter de gick vi å strosa på stan en stund, fick äntligen med mig ett par nya byxor hem också. Utopia har ju öppnat nu, å de vart riktigt fräscht och jävligt kul med en ny galleria! Efter de så drog ja till vårdcentralen på stan å fixade lite grejs å sen tog ja bussen till mammas jobb å sen for vi hem!
Å pappa fyllde ju år igår också, så vi fick gäster på kvällen å sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback