Hallihallååå

Två bilder från helgen, kommer komma ett annat inlägg om fredagen sen med mer bilder å sånt! 
Men i fredags så firade vi iaf Linn hemma hos Mewika, trevligt vare! Sen på lördagmorgon klev ja upp vid 6 å gjorde mig i ordning, å drog vidare till ersboda för att äta frulle med laget, å sen vandrade vi vidare till ersäng å lirade match mot Röbäck, vinst med 10-2 blev det! Sen på kvällen for jag å hade tjejmys med Ada och Jennifer. 
Vet att min bloggning inte är bra, men ja glömmer typ bort bloggen emellanåt.. Ska försöka förbättra mig!
Just nu så snöar de också ute.. vill ha sommar istället, me sol å värme!!
(bild från tågresan hem från barcelona till hotellet i somras)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback