El hospital

Oj oj oj så dålig jag är på att blogga! Men måste faktiskt skylla på att jag inte har tid.. De enda jag gör nuförtiden är att gå till skolan, kommer hem, äter, byter om, far på träning, sover o sen går de runt sådär..

Denna vecka började bra, men sen i onsdags så blev det katastrof.. Vi hade ju då träningsmatch mot IKSU ungdom på kvällen, jag och några till började vila de första två perioderna, sen så skulle vi spela de resterande två. Vi hade 2-0 ledning och sen i början på sista perioden då jag kommer in på bytet så springer över planen för att få en pass av backen, som jag då ska ta med i ett "svängningsmoment" och då lägger iksu spelaren ut sin klubba.. jag kliver på den så jag halkar, faller och slår i huvudet i sargkanten och sedan voltar jag och gled runt... Allt detta resulterade i att matchen fick avbrytas för att de ringde ambulans. 2-2 stod det då. sen kom ambulansen, och jag fick nackkrage och sen åkte vi till sjukhuset. Väl där fick jag ligga å vänta på akuten, sen kom dom och undersökte mig och beslutade sig för att jag skulle röntgas.. eftersom att jag fick så ont i nån kota när de tryckte där.
Så jag fick då ligga å vänta ännu mer.. vid 1? fick jag komma in på röntgen, och den visade inget som tydde på fraktur eller nått sånt. sen vid 2 typ så va jag påväg hem.. Sen har jag haft ont i nacken typ hela tiden sen dess, dock har det börjat bli bättre å bättre nu vilket är skönt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback