2013-11-11

Hann aldrig blogga nånting förra veckan, men jag kan väl säga så mycke som att vi plockade med oss 3p från skellefte, fick sitta av en 5a, kom in och fick hänga på friläge. skönt.
Vi hade även en lagkväll på IKSU på söndan, beachvolley, bad och bubbel stod på schemat!
Har även hunnit med 3dagars praktik på Scandic Syd, onsdag till fredag förra veckan, var i frukost&lunch serveringen, konferens&reception samt städ.
En av årets viktigaste matcher stod även på tur denna helg, nämnligen mot sävar. Inledningsvis så var det väldigt jämt, och även siffrorna. Men sen sista fem ökade vi på och vann med 5-1 i en fullsatt Ersängshall.
Igårkväll så tog jag mig även tid att fixa till i mitt rum, gjorde en sänggavel, hängde upp en ljusgardin och flyttade om lite grann, nöjd blev jag iaf!
 
         
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback