Veckan

Känner att bloggandet inte har varit de bästa sen ja kom hem från Norge, men ja har knappt hunnit vara hemma nåt heller känns de som! Förra måndan for jag Nora André o Sebbe ut till min stuga, o egentligen så skulle vi sova över där på tisdan men de blev inställt. Istället så for jag till Nora på tisdan o vi drog ner på stan o käkade på Costas o sen for vi på Coop o köpte efterrätt. Sen senare på kvällen körde vi till ersmark o träffade Adam och David. Sen for vi tillbaks till Nora o gick ut i tälte, o sen kom Adam i David dit o sen kom även André o Sebbe förbi en stund, trevligt vare! Sen på fredan så va ja me Lisa på kvällen, vi satt o grilla o bara pratade, väldigt välbehövligt måste ja säga.
Sen i lördags så va ja ensam hemma så jag drog till Nora o sov där, vi lira fossi me nåra o sen drog vi på donken med dom å, så de va ba trevligt de å! Sen hade ja match, vann me 2-0, o efter den hade vi möte om Barcelona, och efter de stannade jag kvar o såg ersboda-guif med André o Jonte. Sen for ja hem o till Nora igen, lirade fossi o sen for vi hem igen. O nu är ja hemma tills på fredag då ja far till Barcelona! Långt inlägg men nu vet ni va jag har pysslat me iaf!
Lite bilder från veckorna


Kommentarer
emelie säger:

var är dina jeans från som du har på 6e bilden? och är det samma jeans som på bilden i två inlägg under?:)

2013-07-07 | 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback