2013-12-05

Veckorna har typ flygit förbi nu känns det som, bara 19 dagar kvar tills julafton! Känns galet att jag snart har gått ett halvår på gymnasiet, känns som att de var igår jag började typ. Vi har huttit med ganska mycket, har skrivit klart ett arbete om trafficking, skrivit en krönika samt massa mer! Och igår så var vi på IKSU och hade friluftsdag med de andra som går första året på skolan, så de va kul. Körde typ mest beachvolley, försökte mig på gymmet men lyckades inte:P Sen hade ja träning på kvällen, och jag känner nu att jag skulle nog ha avstått den.. för nu är jag svinförkyld.. Menmen, stannar hemma ikväll iaf och vilar upp mig inför helgens bortamatch i övik!
 
Imorgon så ska jag och några till från klassen jobba på ett julbord efter skolan, så de ska ändå bli kul tyck ja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback