Match!

(linneas bild LÄNK till hennes blogg)
Imorse gjorde jag min första fotbollsmatch för detta år! Hade träningsmatch mot Sävar.
Har blivit förkyld igen, men jag spelade ändå, för egentligen skulle jag bara gjort några korta byten eftersom
att jag bara tränat tre gånger. Men så blev det inte, utan jag spelade nästan hela matchen, och de kan jag säga känns i kroppen! Har huvudvärk, känningar i halsen och världens snuva just nu! Fick spela vänsterback vilket jag aldrig spelat förr, men de gick riktigt bra ändå, sen spelade jag vänsterytter också. Höll på göra mål också, men ribban skulle tydligen vara ivägen! 
Har legat och sovit sen jag kom hem där vid ett, riktigt skönt! O nu ska jag gå ner o käka pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback