Luckiest girl

 Spelade match mot Strand idag, samlades kl 9 för gemensam frukost, mysigt. Sen gick vi gemensamt till hallen o sen spelade vi! Vi spelar bra men de briste på vissa ställen idag, vilket var synd då vi spelade så bra! 6-3 blev de till dom, men jag fick själv hänga en kasse!! ÄNTLIGEN! kollade in poängligan o just nu ligger jag på 30e plats, av ca 100pers!
Stannade kvar o såg div2 som spelade mot holmsund, 8-7 blev de:D
Får lov till att använda min gamla dator nu, för hårddisken på min skoldator ba pajja igår.. allt försvann, men min bror kunde på nått sätt fixa tillbaks bilderna iaf:D ska lämna in den imorgon till IT-killen på skolan.
bjuder på två bilder från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback