Jag saknar dig- Malcolm B

Bara jag som inte kan sluta lyssna på "jag saknar dig-Malcolm B" från X-factor? dör så bra o fint o allt!!

mobbad, men jag äter inte grädde, så de blev en specialare!:D
+5000kr & ett innebandymål:D
Fjällrävenjackan, Moppen, Moppekortet ingick också i födelsedagen!
Dessa grejer fick jag i födelsedagspressent!:D Blir att köpa en iPhone 4s eller kanske tillockmed en iPhone 5!
Helt lyckad dag tycker jag att det blev.
Jag o kusse bestämde nyss att vi ska byta julklappar, så då gäller det bara att man ska hitta nått också:]

Imorgon kommer jag sitta o plugga dase!! har nämligen moppe-teori prov på måndag!!! jag o julia ska göra det
samtidigt så det blir nog fett najs, vi skulle typ gå o käka pizza efter eller nått sånt! Hoppas att båda klarar det också:D

Kommentarer
Isabell Oskarsson säger:

Är så grymt avis! :(

2012-11-18 | 14:11:20
Bloggadress: http://gumpistrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback