I'm gonna try

Sorry för usel updatering, verkligen. Men veckan har varit fullspeckad med olika saker, allt från träningar till plugg!
Men ändå så har det hänt skitmycket under tiden, så jag kan väll börja med att avslöja att jag klarade moppeprovet!
fett stolt. Sen så har jag även köpt en vit iPhone 4s. Och till sist, det som jag tycker är det största......jag blev nämnligen(?) upplockad till div2 i torsdags! så nu är jag en av div2arna:D yey lixom:D
Hade match idag med div3 mot Vindeln, 5-3 till oss blev det, sjukt härlig vinst, o ett mål fick jag göra också!
Väldigt händelserik match var det, vilket är skitkul!
Bjuder på lite bilder från veckan!

instagram bilder, följ mig @mandaaajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback